Hagbylunds Ridklubb

Småtjejerna (Jacki och Bellis) rider på en ridskola som består mest av små minishettisar (tror det är det) och dom är verkligen små! Och hur söta som helst! Deras manke går upp till min höft ungefär och idag red Jacki på en av dom större, men även han är väldigt liten! Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, jag tror jag ska unna mig ansiktsmask och andra spasaker som jag fick av Kajsa när jag fyllde.
Bilderna blev inte ultimata, suddiga/ansiktslösa mm. men ni fattar vinken:

Bellis och Fillur (tror hästen hette något liknande)


Jacki och en av de största ponnyna(!)

Lägger även in en film på när dom "hoppar" över bommarna, riktigt gulligt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha så jäkla söta! det fanns en tid då man kunde rida på dom små hästarna ;)

2011-04-13 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback