big girl

Jaha, jag vill ha sommar nu. nununu! Igår bokade vi resa till gotland, visby. Vi ska vara där v.29, dom coola vet vad det innebär! haha! nej usch, det är stockholmsveckan och vi tänkte att vi coola nannys ska dra dit då, det ska bli sjukt kul och jag längtar massor. Vi har bokat en stuga och tagit förgivet att t.ex. Kajsa (och fler) ska med (hon är i usa och vet ej om detta) men du ska med, så är det!
Imorgon ska jag hem, helgen kommer bestå av att fira mig. jag blir en stor flicka, bort från tonåren. skönt. slipper man alla humörsvägningar (eller?!). Det ska bli väldigt kul att träffa mina söta vänner som jag inte träffar ofta nuförtiden eftersom jag bor några tillar bort. aja, jag längtar!
ps. jag har sjuk träningsvärk tack vare jessica, usch.
Puss!
jag, jesica, victoria
jag, sandra, sandras vän (förlåt, men är sämst på namn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback