fredag,

Jag hatar att vara sjuk, speciellt när det är över helgen för det är då man ska leva livet! Jag har the time of my life här i Stockholm, det är riktigt kul! Har träffat helt underbara människor. Människor som är allt annat än underbara, fast ett fåtal av dom (faktiskt!!). och sedan har vi Sean Banan, han har en kategori av sig självt. Vilken, jaa helt enkelt, banan han är. haha!

Sedan är killarna helt enkelt trevligare här i Stockholm, inget emot norrköpingsboysen, men 08orna vet vad dom vill och det leder till att de är skönare i längden. nu snackar jag självklart inte om alla då jag inte träffat alla, men ni fattar poängen. detta är rätt chockerandeegentligen, sure det finns stekare, riktiga stekare men dom kan man ju hålla sig borta från. Nej här i stockholm är det gött, som en go göteborgare skulle sagt..  

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rooooooooooompa!! Du ska få videon med honom från min kamera! LOVAR ;)

2011-03-16 @ 14:30:10
Postat av: Anonym

Från Kajsa mohaha

2011-03-16 @ 14:30:41
Postat av: Jossan

Jag LÄNGTAR!

2011-03-21 @ 16:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback