last days

Helgen har bestått av jobb på fredagkvällen, hade lite sällskap av gulliga Jessica också! Våffel- och glassparty! På lördagen gav vi oss in till stan för lite shopping, livsfarligt när man nyss fått lön, men jag höll pengarna i styr! Sen va det hem och snygga till sig lite inför kvällens Part med stort P. Vickan bjöd på god mat sen slutade kvällen på Pure och Magent, en riktigt kul kväll! (ska försöka få tag på lite bilder framöver!)
Söndagen bestod av lång sovmorgon, sedan lite bakismys med pizza och Big Brother med Victoria.
Idag har jag umgåts med Jessica och sedan storhandlat, kul att man handlar så mycket att maten knappt får plats i kylskåpet .. (har ganska litet kylskåp, men ändå)
Jag måste skaffa mig en ny kamera, det är sjukt tråkigt att tjata på alla andra!

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback