Här kommer det igen

Här kommer det igen, en massa tjat om jobb och hur bra jag mår. Men varför inte?! Jag jobbar på så mycket jag kan, och jag trivs bra med det jag gör. Är nöjd med att jag jobbar som jag jobbar och har varit på så underbara ställen! (och mindre underbara!! väldigt irreterande att inte inte få sin lön bla.) Vissa dagar jobbar jag 11 timmar och vissa 3, jag vill absolut jobba så mycket som möjligt men man ska ju alltid se det positiva: kort arbetsdag=  reterande tid av dagen unna sig själv lite lyx. Förutom jobbet mår jag helt underbart, har gjort så mycket roligt på sista tiden, eller roligt, jag har bara så förbannat roligt med dom underbara människorna jag umgås med. Vad vi än gör. Skrattar, skrattar, skrattar och så lite skitsnack mellanåt. Kort och gott. Livet är ett enda stort leende, bara några småsaker som fattas, men vem vet, det kanske kommer tidigare än anat! 

Hoppas ni också mår bra gott folk, försök få bort all höstdepresion! Think positive!   




                                                                             Hälsning från en som trotsar höstdeppet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback