Kunde jag då, kan du nu


Jag tycker det är så "kul" när man får höra från folk att man har försvunnit bort, inte hört av sig mm. bara för att man inte hörts på ett tag. Jag skulle förstå att folk reagerade eller tyckte att jag var "försvunnen" om det va så att jag inte svarade när folk hörde av sig osv osv, men it takes two to tango. Vilket betyder att den andra personen alltså inte heller hört av sig! Bara för att man inte tofflar längre, eller att det bara inte är jag som hör av mig, så är det just JAG som är borta. FEL! Den andra kan ta mig tusan höra av sig den med! Man ska inte ta varandra förgivet och ibland har man fullt upp och hinner inte höra av sig, men om man då saknar någon eller vill prata med någon kan man ju höra av sig själv. Och hör sen!

Och bara för att inte göra någon irriterad, eller att någon ska ta åt sig så vill jag understryka att detta inte är menat till EN person, utan bara lite allmänt måndagssnack! Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: pernilla

du har så rätt så rätt :)

2011-11-14 @ 18:28:11
URL: http://pernillachristinaa.blogg.se/
Postat av: johanna

oj oj, så rätt! Puss min vän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback