happy

Är så otroligt trött på att blogga, vad ska jag skriva? Kan ju bara skriva om jobbet typ. Jobb, träning. Är pank för jag sparar till resa, pajjad bil osv så kan inte shoppa/onlineshoppa, vilket innebär jag inte ens tittar åt det hållet och får inte heller nån inspo. Skulle ju antagligen klicka hem nåt fall jag glodde på diverse saker. Jo ja, från i söndags har jag varit magsjuk, kom tillbaka till jobbet idag och umgås med en tjej som kräks ner halva avdelningen (obsevera att jag överdrev lite). Håller tummarna att jag inte åker på det igen, usch och fy. Om två veckor ligger vi antagligen och solar. Helt okej faktiskt. Säg gärna till om ni är avundssjuka!

Imorgon blir det jobb, sen hem och vända för att fira att fina Hanna Lunkan Bettan Karin Göran Lunkqvist som fyller systemet (20 för er som inte hängde med) Har hört att man ska ha mask också, fancy. Hoppas det går bättre än sist vi hade maskfest. Puss på henne! och puss på er.





Kommentarer
Postat av: pernilla

ja är avundsjuk, fast de är väll ingen nyhet såsom jag tjatar. Puss på dig <3

2012-02-17 @ 13:52:16
URL: http://pernillachristinaa.blogg.se/
Postat av: kajsa

Snart är vi inga bleka spöken längre! Lite solblekt hår och solbränd hy.

2012-02-23 @ 08:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback