glad och lycklig

Är sjuk, får inte vara sjuk. Har för tusan cup i helgen! Första cupen med Åby dessutom. Ska bli spännande. Vinna hela skiten ska vi göra, utan problem dessutom. Ska köra alla kurer man kan för att bli frisk. MÅSTE MÅSTE! Ikväll ska jag glo på en tjutfilm, jag får lust med det när jag mår bra. Låter ganska sjukt, det är jag medveten om. Men vi tjejer fungerar ganska sjukt i stort och det finns nog ingen förklaring på det. Sorry grabbar, jag förstår er när ni känner er vilsna..

Sen tycker jag att det är J*vligt kul att man tydligen är till stor inspiration för folk, (eller det jag lägger upp på bloggen) som jag egentligen vet, på nåt vänster, är sura på mig. Varför? Inte vet jag! Avundssjuka? Antagligen. Förstår det med tanke på att mitt liv är helt underbart! Funderar på att sätta lösen på bloggen, bara för att, inte av någon anledning utan bara för att dom närmsta (och andra trevliga läsare) ska få läsa. Plus att jag kan skriva lite mer privat, det är ju lite därför jag har bloggen liksom. Vet att det finns folk som vill sätta lösen på sin blogg pga andra orsaker, tex snokande och irreterande människor vilket jag tycker är sjukt synd. Verkligen!


Oj, vad långt inlägg. Herregud. Och så bara massa onödigt, haha! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Monika

Usch för människor som inte kan låta andra må bra. Men det är nog precis som du skriver, avundssjuka människor. Jag förstår precis hur du menar med Lösenord. Jag kan inte längre skriva om det jag vill och då försvinner ju hela meningen med att bloggen är MIN. Säger till om jag skaffar lösenord så får du det, om du vill ha. Kram

2012-01-23 @ 22:50:25
URL: http://monikaflores.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback