prom night

Ni som har turen att snart få springa ut och får gå på bal i sommar, här har ni lite inspiration. Kunde inte alls spara dom klänningarna som jag egentligen ville visa från hemsidan, men detta får duga. Tror Kenza har två klänningar därifrån, checka in hennes blogg får ni se! Minns när man själv satt där och skulle hitta sin balklänning, hade ingen aning om vart man skulle gå in och leta på nätet etc. Själv var jag otroligt nöjd med min klänning som jag hade på min bal, när jag väl hittade den vill säga. Ingen annan hade likadan, vilket va ett stoooort plus. Och jag trivdes enormt bra i den och kände mig skitsnygg. VIKTIGT. Det är inte alltid man får vara så fin...

http://www.bymalina.com/




Från balen 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback